Numerológia a számok tudománya

„Ki vagyok én?   Mi vagyok én?”

„Mi az én életfeladatom?”

A Numerológia a számok tudománya.
A ma ismert és alkalmazott módszerét Pythagorasnak köszönhetjük.
Az ókori gondolkodóknál nem váltak külön a természettudományos ismeretek az embertől, így a természettudományos megfigyelések éppen úgy érvényesek az ember személyiségére is. 
A születési dátumunk alapján meghatározhatjuk a személyiségünk hozott minőségeit, illetve azt a fontos kérdést, hogy mi is az életfeladatunk!

Sokan egész életükön átkeresik a választ erre a kérdésre,hiszen ha megtaláltuk önmagunk és a hivatásunk jól működik az életünk. 
Ott kapunk folyamatos frusztrációt,ahol nem tanultuk meg életleckéinket. 
A meglévő számok azok a tulajdonságaink,aminek birtokában éljük az életünk.

Ezeket hoztuk magunkkal,mert ezért már megdolgoztunk. 
Míg a hiányzó számok a felépítendő tulajdonságainkat jelölik.  
Gyakran ezekhez az életleckékhez mások segítségére van szükségünk (szülők,társak,gyermekek,barátok). 
Így tanulunk általuk,hiszen minden találkozás rávilágít mit kell még tanulnom magamról másoktól. 
A Numerológia rendszere lehetőséget jelent önmagunk és kapcsolataink titkainak feltárására,valamint arra a fontos feladatra világít rá,miért is vagyunk itt. 
Ehhez egy rövid összefoglaló a megismerés rendszere.